CYBEX Snøgga ідеально підходить для перших пригод твого крихітного дослідника на природі. Універсальна Snøgga доступна в дев'яти кольорах і універсальна для колясок.
Надкомпактний та легкий конверт можна вмістити у твоїй сумці та завжди бути готовими до негоди. Тепле та повітропроникне наповнення ThinsulateTM краще працює, ніж пуховий наповнювач. Коли погода волога, Snøgga допомагає дитині залишатися в теплі та комфорті при температурі від 10°C до -10°C, що робить компактний конверт Snøgga необхідним для будь-якого сезону.
Основні переваги:
• Ідеально для прогулянок у холодну пору року – додатковий затишний захист від холоду та вітру;
• Невелика вага та компактне складання – зручно носити в кишені чи сумці;
• Містить утеплювач без пір'я Thinsulate™ – інноваційний матеріал, що замінює натуральний пух;
• Утеплювач Thinsulate™ стійкий до вологих погодних умов та зберігає свої зігрівальні властивості навіть у вологому стані;
• Snøgga надійно кріпиться до коляски, не потрібно часто знімати або одягати на коляску. Не заважає складанню коляски, можна не відстібати перед складанням;
• Верхня частина Snøgga розстібається за допомогою блискавки для швидкого доступу до малюка;
• Теплий капюшон зі зручними регулюваннями для збереження тепла;
• Надійно прилягає до спинки за рахунок фіксації п'ятиточковими ременями коляски.
Характеристики:
• Матеріал зовні водонепроникний, але «дихає», не перешкоджає відведенню вологи;
• Внутрішній матеріал – Thinsulate™;
• Розмір виробу: довжина 90 см, ширина 50 см, висота 2 см.
• Вага виробу: 0,4 кг.
Догляд: Теплий конверт Snøgga можна прати пральній машині, в режимі делікатного прання при 30°C, використовуючи рідкі або спеціальні засоби для прання. Бажано увімкнути режим додаткового полоскання. Віджимання на швидкості не вище 600 оборотів. Можна піддавати хімічному чищенню.
На які товари надається гарантія? На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 6 місяців до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначено в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон Імпортера або гарантійний талон «KIDSLINE». Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням? Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
У яких випадках гарантія не надається? Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо: порушено збереження гарантійних пломб, є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб, порушення правил використання, викладені в експлуатаційних документах, було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або ремонт. комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару, неправильно заповнений гарантійний талон, серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стерт або не може бути встановлений. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: природне зношування або вичерпання ресурсу, випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо), пошкодження лих (природних явищ), пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі, пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів, пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушення правил експлуатації.
Адрес сервісу для продукції BABYZEN, BABYMOOV, BUGABOO, HARTAN, NUNA:
м. Київ, вул. О. Тихого 49-А, тел: (044) 453 1304, моб: (099) 168 8747, E-mail: sv@remont-kolyasok.kiev.ua.
Своє замовлення ти зможеш отримати одним із варіантів
1) Самовивіз із наших магазинів
2) Доставка нашим кур’єром по Києву на зручну для тебе адресу. Доставка у межах Києва безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн. Вартість доставки замовлень до 3000 грн. складає 70 грн. По Києву доставка більшості товарів здійснюється з 13:00 до 19:00 у робочі дні.
3) Доставка Новою Поштою на відділення абона зручну для тебе адресу по Україні.Ми надішлемо твоє замовлення як на відділення Нової Пошти, так і за адресою кур'єром Нової Пошти. При доставці на відділення Нової Пошти слід врахувати додаткову комісію транспортної компанії 2% і, можливо, зручніше буде зробити передоплату на розрахунковий рахунок KIDSLINE (зазвичай послуги фінансових компаній становлять 1%).
4) Доставка через компанію Нова Пошта безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн та можлива як на відділення, так і за адресою. Вартість доставки замовлень до 3000 грн залежить від фізичного обсягу упаковки замовлення.
5) Міжнародна доставка Поштою України. Ми зможемо безкоштовно підготувати твоє замовлення для відправлення авіа або наземною міжнародною поштою. Для цього потрібно зробити повну передоплату з урахуванням розрахункової суми доставки, детальніше можна уточнити в контакт центрі.