Сумка для коляски YOYO була створена, щоб полегшити твоє повсякденне навантаження. Завдяки рухомій підставці, сумка може витримувати до 10 кг ваги, при цьому вона залишається ультраманевреною, стабільною, практичною та стильною. Навіть із сумкою ти зможеш керувати коляскою однією рукою! Минули ті дні, коли коляски перекидалися під вагою мішків, що звисали з керма!
Для того, щоб сумка не впала під час прогулянки, на дні сумки та поверхні платформи передбачена текстильна застібка-липучка. Ручки сумки необхідно повісити на гачки, прикріплені до шасі (йдуть у комплекті). Зверніть увагу, що сумка регулюється по висоті, потрібно лише відстебнути кнопки фіксатори та опустити борти сумки на потрібний рівень. Таким чином, при опущеній спинці прогулянкової коляски або встановленій люльці на шасі, аксесуар не заважатиме.
Порожня сумка YOYO компактно згортається, важить лише 1,35 кг і ховається у кошик під сидінням коляски. Сумка YOYO сумісна з будь-якою конфігурацією колясок YOYO+ та YOYO²: 0+, 6+ або з автокріслом.
Сумку можна взяти в ручну поклажу – дитячі речі та підгузки будуть під рукою.
Основні переваги:
- Практична та містка сумка для покупок
- Стильний дизайн: випускається в колір коляски, в асортименті 7 кольорів
- Навіть із сумкою коляска керується однією рукою
- Сумка сумісна з будь-якою конфігурацією колясок YOYO+ та YOYO²: варіант з народження 0+ або варіант коляски прогулянки 6+
- Сумка регулюється за висотою
- Сумка кріпиться за допомогою двох адаптерів
- Не перевертає коляску завдяки платформі на колесі
- Можливе прання в пральній машині за температури 30°
- Вантажопідйомність коляски разом із сумкою становить 37 кг: дитина до 22 кг, нижній кошик до 5 кг та сумка до 10 кг!

Технічні характеристики:
Комплектація:
- сумка
- 2 адаптери (кріплення на шасі коляски)
- платформа під низ з поворотним колесом
На які товари надається гарантія? На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 6 місяців до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначено в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон Імпортера або гарантійний талон «KIDSLINE». Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням? Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
У яких випадках гарантія не надається? Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо: порушено збереження гарантійних пломб, є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб, порушення правил використання, викладені в експлуатаційних документах, було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або ремонт. комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару, неправильно заповнений гарантійний талон, серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стерт або не може бути встановлений. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: природне зношування або вичерпання ресурсу, випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо), пошкодження лих (природних явищ), пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі, пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів, пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушення правил експлуатації.
Адрес сервісу для продукції BABYZEN, BABYMOOV, BUGABOO, HARTAN, NUNA:
м. Київ, вул. О. Тихого 49-А, тел: (044) 453 1304, моб: (099) 168 8747, E-mail: sv@remont-kolyasok.kiev.ua.
Своє замовлення ти зможеш отримати одним із варіантів
1) Самовивіз із наших магазинів
2) Доставка нашим кур’єром по Києву на зручну для тебе адресу. Доставка у межах Києва безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн. Вартість доставки замовлень до 3000 грн. складає 70 грн. По Києву доставка більшості товарів здійснюється з 13:00 до 19:00 у робочі дні.
3) Доставка Новою Поштою на відділення абона зручну для тебе адресу по Україні.Ми надішлемо твоє замовлення як на відділення Нової Пошти, так і за адресою кур'єром Нової Пошти. При доставці на відділення Нової Пошти слід врахувати додаткову комісію транспортної компанії 2% і, можливо, зручніше буде зробити передоплату на розрахунковий рахунок KIDSLINE (зазвичай послуги фінансових компаній становлять 1%).
4) Доставка через компанію Нова Пошта безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн та можлива як на відділення, так і за адресою. Вартість доставки замовлень до 3000 грн залежить від фізичного обсягу упаковки замовлення.
5) Міжнародна доставка Поштою України. Ми зможемо безкоштовно підготувати твоє замовлення для відправлення авіа або наземною міжнародною поштою. Для цього потрібно зробити повну передоплату з урахуванням розрахункової суми доставки, детальніше можна уточнити в контакт центрі.